3 underbara månader<3

Med dig älskling! Det har vart dom tre underbaraste månaderna i mitt liv! Jag älskar dig av hela mitt hjärta!<3

Vad ska jag hitta på idag då?
Jo klockan 11 ska jag gå ner till Anna och färga hennes hår:) Maya ville låna min dator oxå, men hon får hämta den hos Anna.

Jag hade en fruktansvärd hemsk mardröm inatt och då kom mitt ex på besök och frågade ut mig om massa grejer, jag vaknade upp helt jävla svettig och äcklig! Hatar honom så jävla mycket, han var ett så jävla stort kontrollfreak och jag fick inte ens umgås med mina killkompisar! Jag fick inte göra det som jag tyckte var roligt men kärleken är blind, stannade där i ett år och lite till och sen drog jag. Hoppas du läser detta din lilla fitta!

Men varför lägga ner energi på ngt man hatar?
när man kan göra sånt man tycker är kul istället!:)

Glöm inte av min tävling från Goldwell som avslutas i övermorn:)

kram:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye