Anställningsintervju!

I morn ska jag på anställningsintervju! Hoppas verkligen att detta går vägen, det skulle sitta så fint med ett jobb nu så man kunde få ihop lite cash till sommaren!:) Har inte planerat nåt speciellt i sommar men pengar e alltid gött o ha:)

Vad ska ni göra i sommar?

 

I helgen har jag och älsklingen städat min och mayas lägenhet och fint blev det! (eller iaf finare!)

 

I fredags åkte Maya till eskilstuna på RM-läger med sin synskadade kompis Rakel så jag har fått vara hundvakt hela helgen. Mattias kom hem kl 2 på fredagsnatten helt jävla askalas och snarkade ikapp med mig XD

 

Igår invigdes bastun i källaren av mig och älsklingen, det var helt jävla underbart! Älska värme! Hoppas bara att det kan bli lite varmare ute snart så man kan ligga ute och steka och få lite färg!

 

Glöm inte min Goldwell-tävling!

Önska mig lycka till tills imorgon!:)

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: bitte

Fan vad kul. vart då?

2010-04-18 @ 21:02:03
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: bitte

Nice=) Lycka till

2010-04-18 @ 21:16:52
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye