Dagen!

Idag har jag gjort massor! B.la. Betalat alla räkningar, vart ute och gått med 5 hundar, städat ur Mayas lägenhet och käkat:P

Maya lagade fiskpinnar och mos till mig, som sagt är jag en olycksfågel i köket, därför ska jag aldrig mer laga mat för det har hänt alldeles för mycket..

Nu har Maya åkt till Ardala och är ute och går, det är en tjej där som har hundpromenader och vem som helst får komma dit och gå med sin hund, det är verkligen bra psykisk tränig för hundarna.

Ska strax ställa mig i duschen för jag känner mig en aning skabbig:/

Ha´t gött!:)

 


Kommentarer
Postat av: K L A R A

sv: det är bara bra:)

KRAM

2010-04-14 @ 20:48:31
URL: http://klaradaun.blogg.se/
Postat av: emma

haha de e inte bra att du känner dig skabbig xd

2010-04-16 @ 09:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye