Gårdagen!

Igår va vi ute och gick med vovvar:) Vi gick förbi vilanbadet ochh dom hade såndära uppkörning på moppe på parkeringen så jag och maya stod och garvade åt dom en stund innan vi fortsatte mot axvall. det var riktigt härligt, det var verkligen lagom temperatur i luften för att man skulle tycka att det var behagligt att gå:)


Sen gick vi hem till oss, Anna kom oxå efter en stund och sen drack vi te:P Vaniljte is the shit!=D Sen när klockan var kvart över fem så började vi gå bort mot kaffehuset (det blev inte nockes) och satte oss utanför och tjötade skit.
Sen kom vårt fikasällskap, Sanna, Anders och Magnus och vi satt och tjötade riktigt länge om allt och inget:P

Sen var det så att älsk skulle spela innebandy på tegla men han va för trött, han hade ju inte sagt det till mig så jag och Anna fick skjuts dit och sen fick jag gå hem i en snö/hagelskur så jag frös så innihelvete när jag kom hem o då fick älsklingen värma lilla mig:) Det var underbart mysigt:)

Nu har Maya skaffat sig en bättre hälft oxå:) hoppas dom blir lyckliga:)

Kraam på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye