Goddagens!

Blev inget mera skrivet igår för jag blev så trött.. Igår var jag som sagt hos min jobbcoach, har funderat lite på att bli frisör faktiskt:) men jag vet inte riktigt.

Vad ska man hitta på idag då?
Sätta sig på balkongen och sola när solen kommer dit och läsa lite ur min superspännande bok? det låter skitgött men först måste jag söka typ 100.000 jobb, jag orkar verkligen inte sitta hemma längre! så jävla långtråkigt!

Måste börja äta ordentligt också, har inte mått så jättebra så nu ligger jag nere på 47,2 kg:( måste verkligen fläska på mig massor nu! Men det är så jävla svårt att gå upp i vikt! fyfan..

Nä nu ska jobbsökarzophye sätta igång!
Vi höres!
Kyss


Kommentarer
Postat av: Samanta&Amanda

aommar jobb eller heltidsjobb? :)

2010-04-14 @ 09:53:21
URL: http://oolydiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye