Helgen = helvete!!

Helgen har varit ett rent hevete!
I torsdags så åt Johnny choklad så han spydde och sket hela torsdagen och fredagen så jag och Anna hade att göra om man säger så.. Det här är fanimej sista gången jag sitter hundvakt åt hennes hundar..

I lördags så var älsklingen här och vi partajae på kvällen, Anna blev lite ledsen men det ordnade upp sig till slut:)

Igår var morsan jag Älsklingen och Anna här i lägenheten och röjde ur all skit som gick att hitta, Mayas rum får  hon allt städa själv, lite gjorde vi men det är långt ifrån klart. Aro kommer ju hit nästa helg också, så då får hon fan se till att det är fint!

Jag är rädd... Det är några få som vet vad jag är rädd för just nu men vi får se om jag skriver det på bloggen framöver..

Såhär känner jag mig verkligen nu!:(

Hoppas att kommande vecka blir bättre!

Då ska jag:
x Arbetsintervju
x Åka till skövde angående ett jobb
x Skriva brev till Centralarkivet
x Fotografera min rygg
 
Finns nog ännu mer jag ska göra men kommer inte på ngt mer just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye