Jonny på vift!

Tidigare idag så var Maya ute med vovvarna i Petersburg det var väl runt halv 10. Kl 12.30 ringer hon mig och säger att Johnny har sprungit bort. Jag och älsklingen hade precis gjort pannkakor och fick äta upp dom lite fort och sen sticka. Vi gick runt ca en timma och sen åkte jag och mattias hem och letade efter han hemma men ingen Johnny där inte. Så Maya ringde till farbror blå och dom sa att dom visste att det var någon som hade tagit hand om en stor hund i Petersburg och som tur var så var det han :) Och det var inte vilka som helst som hade tagit hand om han, det var Mattias kompisar Karin och Lelle:P Så allting slutade lyckligt tillslut:)

Nu har jag legat och sovit ett bra tag och för ca 30 min sen så ringde Anna och sa att hon va hemma från säfsen och ville att jag skulle komma ner till Maya för hon va där oxå:) Fast det orka ju inte jag för min jävla förkylning:(

Nä nu ska jag ta och slappa lite till:P

Ni får ha det så bra!

Kram

 

 

Annonser från BloggPartner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye