Måndag!

Idag ska jag som sagt på anställningsintervju!

Vi söker en servitris för timanställning till Restaurang Italia med start i maj. (mycket tider under sommarhalvåret)

Vi ser att du är 20+ och har erfarenhet från yrket ( a la carte servering) barkunskaper är ett plus.

Skicka in ett personligt brev och CV per mail.
Urval sker löpande.

Varaktighet/Arbetstid

Tillsvidare

Heltid/Deltid

 

Lön

Fast lön


 

Såhär stod det i annonsen och jag har varken erfarenhet eller är 20 år ännu, (fyller den 1 oktober) men dom har ringt mig och ville att jag skulle komma på intervju så det är ju bara positivt! :)

Nä nu ska jag nog ta och käka lite frulle, hörs snart! :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye