Mix-quiz

har vi spelat nu! Vi kom näst sst! nu när jag kom hem såg jag inte Anna och vovvarna blev jätte orolig och skrev till massa folk och undra var hon var men sen kom hon och hörde inte att jag var här och blev livrädd stackars liten.. tycker massa synd om henne.. men vi ska ju sova ihop kanske hon förlåter mig.. får ligga och hålla om henne i natt nu när jag inte får ha min älsk bredvid mig.. snyft...

nu ska jag försöka få med mig sötnosen in i bastu´n skönt som faan men får se vad hon tycker hehe.. kanske händer något mysigt och farlig grr hehe trekant själva =D

Imorgon kommer ett argt inlägg om en surfitta sm jobbar på Västcptrafik!
Eller senare.

Ska å och tvätta bort min make up nu så vi höres senare.

Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Haha, tack! =) Publicerar en ny videoparodi imorgon då jag ändå ska jobba natt så passar det perfekt att publicera den innan ^^

2010-04-23 @ 19:30:09
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye