Skitbra!!

Har det gått idag! Jag har en provdag på Italia den 5 maj! Ska verkligen göra mitt bästa då!

Om ni har några bra serveringstips så skriv dom gärna!:P

ÅÅ blir så störd på en viss person! Han förstår liksom inte när det är dags att sluta att kontakta en viss person, du vet vem du är..  Fyfan, hatar verkligen sånthär..

Det är så att jag är väldigt diplomatisk av mig och ställer mig ofta och medlar mellan några som grälar och det kan bli väldiga problem ibland och den situationen har jag satt mig i!

Skriver mer snart, älsklingen ska ordna med det trådlösa..

ciao


Kommentarer
Postat av: bitte

Fan vad kul. Se till att få betalt när du provjobbar.

2010-04-20 @ 10:29:25
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye