Tillbaka!

Justeja, det där med diplomati.
Jag medlar gärna mellan personer men det har gått så illa att jag blivit av med båda jag medlat mellan..
men idag är vi liksom vänner igen efter typ 4 år.. Det känns ju ioförsig bra men ändå, det ligger ju ändå där och bits..

Det står i mitt horoskop att jag är väldigt diplomatisk, jag kanske skulle bli såndär medlare/rådgivare mellan folk och jobba med det! Där fick du en smart idé Zophye! fast jag skulle nog bli för känslosam om det gällde nåt rejält viktigt och börja grina, sån e jag, så den idén kanske inte va så bra iaf... skit oxå!


Jag tror att alla människor man träffar och liksom har en relation med, det kan va vän eller partner eller vad som helst, dom har en uppgift at fylla i ens liv och när dom har gjort sin uppgift så försvinner dom eller stannar kvar, Man vet ju inte vad denna uppgift är eftersom man kanske aldrig har träffat personen innan ett exempel,


Jag och Anna åkte buss idag och busschauffören (Anders) var verkligen supertrevlig mot oss båda, jag vet inte vad han hade för mening med det men jag kände verkligen att jag blev superglad och han gjorde verkligen min dag! Vi stod och pratade med honom i ca 45 minuter och tiden bara flöt iväg:) jag kände mig jätteglad sen hela dagen!

Det måste bero på nånting, man vet aldrig när personen kommer eller går, det bara händer:) Anders har nyligen kommit in i mitt liv tydligen och kommer va min vän tills han har fyllt min uppgift och jag fyllt hans:)

Nä nu kan jag inte sitta här längre, jag ska ju sova, e riktigt trött,

ni får sova så gott sötnosar!:)

Nattinatt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye