Tisdag!

Idag har jag vart på anställningsintervju och det gick bra:) dom var riktigt nöjda och dom skulle återkomma efter ett par veckor då projektet drog igång och det håller på änna till senhösten. Sen åkte jag hem till farmor och fixade lite sen kom hennes syskon och firade hennes syster, hon fyller år imorn. Grattis till henne!:)

Käkade potatis och hälleflundra till middag, farmor e verkligen super på att laga mat!


Fyfan va skönt väder det är ute nu, ca 20 grader i solväggen! Det gillar vi! TYcker att det kan bli 30+ och sol så man kan ligga ute o schteeka!

Ska strax åka hem till älsklingen eller om han hämta mig här, får se om han vill och orkar annars får jag ta bussen.. Buss e så jävla segt!

När jag kommer hem så ska jag Anna och älsk åka till tippen och slänga massa skit! så skönt att bli av med det!

Skriver mer när jag kommit hem, det lär bli vid typ halv åtta eller ngt.

Puss och kraam:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye