Tisdag!

Vad händer idag då?
Jo, en grej är spikad och det är en fika med Sanna och Anders på Nockes kl halv sex.

Men innan det vet jag inte riktigt.

Jag har en till fundering på om det jag skrev igår, Jag tror att Anders (busschauffören) hade den uppgiften att göra mig på glatt humör inför intervjun! Iofs sig hade han ingen aning om att jag skulle på intervju men ändå, det kanske låg undermedvetet, Vad vet jag?

Ska gå och slänga i mig lite frulle och sen får jag la sitta här och kika igen, läsa lite bloggar och så:)

Kram på er så länge!




Kommentarer
Postat av: bitte

Jo du har rätt till lön även om du provjobbar.

2010-04-20 @ 16:07:48
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: * Em

Hej! Ledsen för lite opersonlig kommentar, har så många att svara på.. Men ville iallafall titta in och tacka för kommentaren. Har du haft en bra kväll? :)

2010-04-21 @ 00:40:25
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye