Vad har hänt?

Jag har inrte bloggat på 3 dagar och känner mig dålig... hoppas ni inte e arga på mig..

Iaf så var festen i lördags seriöst askul! Vi började med förfest hos linda och fredrik och sen drog vi vidare till mangos. Här kommer lite av kvällens bilder:P


Jag Maya och Anna 


Jag Anna och Bitte :P


Älskling och Anna:P


Anna blev hungrig så hon fick gå änna till pressbyrån o köpa baugette för ica va stängt på påskafton:(


Jag Bitte och halva älsk:P


Bitte och Fredrik:)


Jag Anna och Maya:P
Den här bilden får avsluta kvällen:)





I fredags började vi riva tapeter i mitt sovrum i källaren och fick se att hela jävla väggen är mögelangripen så dom skulle dit och ordna det idag. Fick precis reda på att dom har börjat riva bort spånskivorna. Hoppas dom tapetserar om oxå. För det är en ful jävla väv på väggen och det vill jag fan inte ha! ska få en ljus beige istället som passar till allt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye