Gomörrn' !

Har precis käkat frulle och hamnade här, kikar runt lite på tradera och aftonbladet, brist på sysselsättning alltså.

Snart bär det iväg till Sämsholm och kanske en sväng till Borås för jag ska hämta mitt bredband. Bara tre dagar kvar på jobbet sen så vart man arbetssökande igen då. INTE KUL!!

Den20 augusti så är det lite fest hos Söta Tove i Fkpg och den 21 augusti så blir det nog kräftskiva hos mig igen, Har pratat om det iaf:) FULLSPÄCKAD HELG!!! Det gillar vi:)

 

Nä nu bär det av till Sämsholm:)

 

Puss på er<3

 

 


Kommentarer
Postat av: Maya

så det är asså till att vara social när jag kommer hem då! Vilka kommer?

2010-08-16 @ 19:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye