I min väska!

Min übersnygga väska som jag använder just nu:) Äger minst 60 st typ;)

 

Innehållet då;)

x Plånbok där jag stoppar allt nödvändigt och onödigt:P

x Parfym "Pink cookie"

x Singoallakex om jag skulle bli akut hungrig likaså gäller kexchokladen;)

x Tandborste och tandkräm har jag alltid med mig, borstar tänderna minst 3 ggr om dagen för ja tycker det är så himla skönt:P

x Salubrin har jag för att jag ska sluta klia på myggbettsjävlarna!

x Bränd DVD skiva med "Luftslottet som sprängdes" Kan va bra att ha:P

x Salubrin salva, bättre än Idomin:P

x Deodorant från LdB Luktar ljuvligt;)

x Kexchoklad, se singoallakex.

 

x För att se till att mitt snygga hår ligger som det ska:P

x Solbrillor

x Örhängen

x Anteckningsbok för saker jag borde komma ihåg, första anteckningen är hur mycket alkohol man får ta med sig in till Sverige från annat EU-land:P

x Batteri till mobilen, så dåligt har batteriet blivit...

Två saker är inte med på dom båda bilderna och det är min fina rosa kamera och min mobilladdare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye