inget internet..

Fyfan vad jag hatar 3! Nu hare jag fått ännu ett måndagsexemplar av dom, det blir typ 100 grader varmt när det har suttit i datorn ca 2 minuter så det är kortis i det misstänker jag.. Ringde dom och sa att jag ville säga upp mitt abbonnemang men har ett jävla fittår kvar på bindningstiden.. Blir så jävla förbannad..

Nu sitter jag hemma hos Marika och Johan i Tidaholm och ska gå på kräftans dag senare:) Det ska bli sköj:) Älskar skaldjur såå himla mycket så jag lär smälla i mig ett antal kräftor och det blir även lite alkohol:P

Igår så var jag och Anna partysugna men allt i Skara va stängt så vi satte oss i lekparken bakom mangos o festade:P Skoj!

Idag har jag, Marika och Johan vart och badat i Skövde, var på relaxen mesta tiden. Jag fick även en massage, hur underbart som helst!:)

Puss på er<3

Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Söt :P

2010-08-18 @ 11:08:53
URL: http://HelloNicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye