Knight and Day

Har precis kommit hem från Borås där vi sett på bio:)

Knight and day blev det till slut efter många om och men, Hilda ville se denna men jag ville se Bröderna Karlsson och jag är glad för att hon vann diskussionen för filmen var sjukt bra!

Cameron Diaz och Tom Cruise spelar så himla bra tsm!

Helt underbar och lätt värd dom där 90 kronorna som det kostade att se den på bio:)

 

Innan filmen hade vi tänkt att shoppa lite men upptäckte snart att det var söndag och efter kl 18 så allt var ju stängt.. Trååk, men vi får ta shoppingen en annan dag:) Jag behöver nog inte shoppa kläder på ett bra tag för att just nu har jag så himla massa kläder så snart får det bli en storrensning av garderoben och det mesta kommer att läggas upp för försäljning här på bloggen så kolla in lite då och då så ni inte missar något:)

 

Nu ska jag ta och borsta tänderna och sedan hoppa ner i sängen och sväva iväg till drömmarnas land;)

 

Puss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye