Kräftskivebilder!:D

Kräftskivan va himla lyckad och grymt jävla skitkul!:)

Gott sällskap och underbara stunder:)

Njut av bilderna:)

 

Glada kräftätare:P Patrik, Magnus, Victoria och Sanna:)

 

Sanna då! Här ser vi iaf Lisa och Sanna:)

 

Lisa och Johan (tror jag du hette:P) jäääkligt het bild asså!:P

 

Sara, Victoria, Magnus och Johnny:P

 

Härlig kyss av sötAnna:P hahha

 

Den obligatoriska bilden:P Rickard, du ser väl sådär måttligt road ut asså!:)

 

Johan, Rickard, Jonas, Anders och Malin:P

 

Jag och världens bästa vän Johan!!<33

 

Härligt:P Jag och Magnus:P

 

Vi är små mongon vi tjalalalalala!!:P

 

Lekte lekar gjorde vi också, bla den här vem är jag? askul:P

 

Vrf ha en hatt när man kan ha två?:P

 

Sjukt rolig kväll! Måste absolut göras om!:D

Puss på er<3

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye