Måndag morgon!

Och jag känner mig faktiskt glad:) Full av förväntan men jag vet inte varför :p

Solen skiner och det känns som att det kommer bli en underbar dag:)

 

Sitter här och lyssnar på Bellas Lullaby från filmen Twilight, den e så fin och jag känner hur jag fylls med energi! Att musik kan ha sån inverkan på människan är ju helt fantastiskt! Det beror ju på helt vilken sinnesstämning man är i också.

 

Jobb blir det idag för det ser lovande ut på himlen:) Kom gärna o hälsa på oss i Våffelboden!

Vi har endast öppet till den 14 augusti så passa på nu!

 

Har även gjort ett event på facebook till oss som jobbade på ridlägret sommaren 2010 den 11 augusti! se till att kommma nu!;)

 

Nä nu ska jag ut och sola igen och käka frulle

Hare gött sålänge, Puss på er<3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye