Stackars kissen..

Igår så vart jag hos veterinären med min Survivor, Ramona ringde och sa att han inte mådde så bra så jag ställde mig på gasen ut til Helås och hämtade både han och Ramona och sen bar det iväg till Veterinären.
Väl där så fick han komma in dirrekt men vi fick väntya en halvimma likförbannat..
Lilla kissen fick 2 bedövningssprutor för han ville inte vara med på noterna alls!

Väl nerdrogad så rakade dom rent och tvättade rent och så kom dom fram till att han hade problem med matsmältningen men det har han aldrig haft förut utan jag tror att det är för att han får olika grejer att äta hos massa annat folk.. Jaja nu får han gå på antibiotika i 10 dagar och sen ska det vara bra hoppaas vi!

Efter det var det för sent att åka tillbaka till våffelboden så jag drog till mina kusiner Simon och Nathalie:) Vi lekte med bilbana o grejer! Sketkul va det!
Jag vill vara liten igen!:)

Efter det så orkade jag inte åka till Säm så jag fick låna Antons soffa:)

Idag har jag inte gjort så mycket ännu, blir snart en tur ut till säm för jobb!

Taggar som fan för kräftskiva imorn! Alla som vill är välkomna:)


Ikväll kommer Världens bästa Johan på besök och på lördag så åker vi till Skara och Partajjar:P

Puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye