Den här dagen

Har bestått av att packa om, kolla igenom och bära ner lådor i källaren. Sjukt jobbigt men nu e vi äntligen färdiga, inga mer lådor ska ner i källaren iaf:D

 

Dagens höjdpunkt var iaf när Carro tog upp min rosa och snygga kamera ur en låda och säger: Funkar den här kameran? Med världens glädjetjut skriker jag: jaaaa! där ääär den juuu!:D Fast den är tyvärr stendöd och jag hittar inte laddaren!!!:@ Sjukt frustrerande! Och så funkar det inte med miniUSB heller!! shit va arg jag blir!!:@

Den måsta ju vara nånstans så imorn så ska jag tamejfan leta reda på den!:)

 

Måste även säga att vi har en diskmaskin!! Fyfan vilken lättnad!:D Jag ska aldrig mer diska för hand i hela mitt liv:)

 

Nu ska jag ta och traska bort till Tekla och sova där inatt för jag hatar verkligen att sova själv!:/ Men vi höres imorn, ha det nu så jättebra mina underbara sötnosar<3

Puss på er<3

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Blog of the year 2010

Hej!



Nu går det att rösta på din blogg i "Blog of the Year 2010" på facebook.



Lycka till!

2010-12-29 @ 22:17:28
URL: http://apps.facebook.com/blogoftheyear/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye