En mycket trött Zophye..

Är det som sitter här och smaskar på mumsig fruktsallad som jag gjorde innan jag hoppade in i duchen efter en skön men jobbig joggingtur:p det där blev mycket info:D Hahah ne men dagen har vart mycket rolig om man räknar bort väntetiderna :@ höll på att bli riktigt jäkla förbannad där ett tag...

Joggingturen iaf bestod av att Dede sprang ifrån mig hela tiden, jag har verkligen så jävla kass kondis så det är skrämmande! Men det ska det bannemej bli ändring på nu när man har en ny PT. Hahaha!

Imorn blir det en till joggingtur, hoppas verkligen att det går bättre imorn utan träningsvärk, men jag tror dock inte att jag kommer slippa detta, ska stretcha tom en tok strax men man ska ju göra det direkt efter men jag orkade inte haha!

 

Måste bara säga att ska man ljuga så ska man göra det bra!;)

Puss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye