Ett inlägg från bussen..:)

Sitter just nu på bussen på väg till Örebroo;) Är ungefär i Mariestad just nu. Och framme i Örebro är jag kl 14.05.

Känner lycka och energi inom mig så det här kan bara bli bra alltså!

JAG ÄLSKAR ATT VARA SÅHÄR JÄVLA SPONTAN! <-- Det ska fan vara mitt nya uttryck!

Det kom fram en tjej i 50 års åldern nyss och frågade om jag skulle till Stockholm och frågade om jag kunde hjälpa henne till den Brasilianska Ambassaden:p

Jag skulle gärna hjälpa henne om jag hade kunnat men nu kan jag tyvärr inte detta..  Jag vill hjälpa alla människor men ibland går det ju inte alltid och då känner jag mig ibland otillräcklig, det kan gälla vad som helst verkligen!

Jag vill dissa en grej!, Att jag har så kass batteritid på datorn!

 

Sen har jag kommit på en till grej! Jag ska nog ta busskörkort och bli busschaffis:p det kanske kan va kul, ett ganska spontant jobb också:)

Jag älskar allt som är spontant!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye