Helgen!:D

Nu sitter jag på tåget på väg till Herrljunga och min BFF som hämtar upp mig där;)

Ska berätta lite om helgen;)

Festade med Mattias och nåra andra glada partyfolk i fredags men det vart inget riktigt party, alla satt bara o hånglade och då gick jag till volymknapparna och höjde musiken och alla (nästan alla) blev medryckna av musikens toner och röjde loss! Satte på Thunderstruck med AC/DC på högsta volym typ och alla gjorde tummen upp för rätt låtval:) Härligt värre!

 

Nästa morgon blev jag ivägsparkad av Mattias för att han skulle plugga (jag vet dock inte hur det blev med den saken sen för jag åkte därifrån vid halv fyra typ):p

Och då bestämde jag mig för att dra ner till Tim och Emma:)

Party blev det på kvällen fast vi kom på det ungefär vid halv elva att vi skulle ut men förbannat kul var det! Första stoppet blev på bryggeriet och dit går jag aldrig igen för det var sjukt dålig musik och sjukt litet ställe så vi fortsatte till nivå men där var det tyvärr 23-årsgräns... men vi fortsatte till Valand och festade järnet!

Sjukt kul hade vi och ett par killar som trodde dom kunde få Zophye höll på som fan men Zophye, hon är svår!

Var på Valand till typ halv fem på morgonen, sjuuukt bra att dom har öppet så länge, i futtiga skara så har dom bara öppet till kl 2.. min nästa bostadsort lir Göteborg har jag bestämt mig för. Iaf vid kl 6 så begav vi oss till Tintin 24hours och käkade pannkakor:) hur gott som helst! Blev såklart bjuden;)

Efter det så tog vi spårvagnen hem till Tim och somnade gott:)

Vaknade vid typ halv fyra på eftermiddan sååå härligt att vända på dygnet;) Så det blev inte så mycket gjort den dagen:p men fan va kul vi hade dagen innan!:D

 

Jag har tyvärr inte orkat rota fram min kamera ännu men jag känner att det är dax för det strax! För nästa helg så är det julmaskerad hos David (Jesus) i Bokenäs och då jävlar ska det partajjas!!:D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye