Ikea och flytt med världens bästa Carro<3

Idag har vi bannemej hunnit med massor!

Dagen börjar med att jag kliver upp klockan sex och börja förbereda mig för att bege mig till Alingsås och bli upphämtad av Carro.

Sen begav vi oss då till Ikea och shoppade verkligen loss osm fan!:D Sketkul var det!:)

Sen efter det så åkte vi hem till Carro igen och packade in hennes grejer i släpet och drog vidare till Skara:)

Packade först in hennes grejer, vilket inte var så mycket typ sex lådor och 2 säckar gentemot mig som har typ en miljon lådor och lika många säckar (kanske inte men det känns så eftersom jag har så himla mycket mer grejer:p)

Nu orkar jag faktiskt inte skriva mer för jag e så himla trött efter denna dagen så det är inte klokt så nu säger en trött Zophye Godnatt;)

 

Puss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye