Karlstaaad!<3

Bussen hit var en timma sen så jag var framme vid halv tio ist för halv nio som jag skulle vart framme. Kunde liks gärna tagit tåget men man kan ju inte lita på sj heller..
Träffade en helskön kille på busshållsplatsen som ja snackade med under hela resan till Karlstad, han hade så himla mycket energi inom sig som jag fick del av! helt underbart:p Riktigt energiknippe!

Kom så småningom fram till Karlstad och fyfan va skönt det är att ha någon som förstår vad jag säger!:)

Ikväll så blir det party hos nån kompis till Mattias, hoppas på bra drag, men det blir det ju alltid där jag partajar så det ska inte bli några problem:p

Puss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye