Örebro till Stora Mellösa och D!

Gick av från Swebus och såg bussen till Stora Mellösa efter ca 2 min och gick på den.

30 min senare så var jag framme i Mellösa och ringde till Daniel och då sa han att jag hade gått av en hållplats för sent..:p Fan vad jag inte var glad då, fick släpa min tunga resväska extra långt:p så nu behöver inte jag motionera på länge hahah!

Sen när jag nästan var framme så ringer Daniel och säger att han kan hämta mig! Varför sa han inte det tidigare för? XD jaja men så kan det vara. Sen åker vi till affären där den hållplatsen låg så jag hade egentligen inte behövt gå:p

Sen åkte vi och köpte pizza och hyrde en film:)

Nu ska jag kika på Parlamentet och garva ihjäl mig lite halvt!:D

Puss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye