Oh, what a wonderful day!

Min julafton har varit alldeles fantastiskt underbar!:) har fått iaf en sak av det jag önskade mig;) och det var en Mixer från OBH Nordica:) så nu kan jag göra min goda specialitet - kladdkakashake!:p

Sen fick jag ett hemmabiosystem till den nya lägenheten, presentkort på en behandling på Cindy´s Beautibox i Vara, Te, Ännu mer toffifee och massa annat smått och gott!:)

Vi firade tsm med Kusinerna och deras föräldrar:) blir nästa lite jobbigt att ha 4 6-7 åringar springandes runt sig hela tiden för dom kan ju inte sitta still och chilla liksom:) Annars så var julen kanonbra! Bilder från kvällen kommer upp imorn:) Har tyvärr inte packat upp min kamera ännu men mobilbilderna får duga sålänge:p

 

Imorn kommer även en berättelse om vad som kommer att hända i mitt liv framöver, det blir mycket spännande och kanske en lättnad för en del och kanske för mig också men jag är liiite tveksam fortfarande. tror att dom flesta redan vet vad jag snackar om men mer om detta imorn.

 

Imorn blir det "en till" julafton hemma hos farmor och farfar tsm med Morgan och farsan, ska bli skoj:)

Anledningen till att jag väljer denhär bilden till detta inlägg har absolut inget med julen att göra men jag saknar verkligen sämsholmslägret som va i somras... hoppas vi får fler somrar tillsammans!:D

 

God jul och gott nytt år på er!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye