Shoppingdagen!:D

Dagen blev inte riktigt som planerat, Ida hade problem att ta sig till Vara och hämta mig för att snön vräkte ner och det var allmänt snökaos..

Istället så åkte jag, morsan och Roger till Torp köpcentrum i Uddevalla, dom skulle till Biltema och köpa nån grej till Rogers Amerikanare och så släppte dom mig lös på torp!:) Det var mer än skoj kan jag lova:)

Jag fick inhandlat en ögonskuggepalett från Viva la Diva, Kattmat, Kattsand (Everclean såklart) och en laptop sleeve med Hello Kitty på;)

Gina Tricot presentkortet orkade jag inte använda idag då det var massa jäkla folk där och så fanns det inget som riktigt föll mig i smaken! Får la dra och shoppa nån dag i veckan:) Nån som vill hänga med?;)

 

När jag kom hem så tog jag en varm och skön dusch för jag frös jättemycket! Tror jag håller på att bli sjuk och det har jag verkligen INTE tid med! Jag får kurera mig med Echinaforce, varma duschar, te och ipren, det brukar funka iaf:)

 

Efter det så åkte jag till Antons lägenhet och kramade och pussade lite på mina änglar<3

Sen vid vart över åtta så ringde jag till farmor, då satt dom hemma hos Alva och Rolf (ett par kompisar till farmor och farfar och söp:p Jag frågade om jag fick vara med och det ficka jag så jag drog på mig min underbara jacka och promenerade iväg:) väl framme så blev jag mottagen av en ganska full Alva och blev bjuden på JÄTTESTARKT kaffe och macka:)

 

Och nu sitter jag här i Antons lägenhet och funderar på att sova.

 

Gonatt på er sötnosar<3

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye