überhappy!!

För vet ni vad?

Jag fick Oxfilé till middag idag:D Eller jag gjorde faktiskt den själv! Hur underbart som helst och inte nog med det, jag gör framsteg i köket och har blivit av med min rädsla lite iaf:) har fortfarande fobi för rivjärn...

Hjälpte pappsen att flytta ut alla sina grejer ur sommarstugan idag då han ska flytta till Vara:) Så imorn blir det till att hjälpa till med att flytta in alla grejer i lägenheten:) Och jag ska flytta i högklackat så det verkkligen känns att jag har muskler på lördag XD Hej Träningsvärk!:)

Jag har en plan! Planerad in i minsta detalj! Haha ja men det känns så faktiskt vad som ska hända i helgen och allt!:) Så himla underbart att ha ordning på allt:)

 

Ska bli sååå underbart att komma upp till Öre alltså, det har hänt så mycket skit här nu alltså! Orkar inte med längre utan börjar om på nytt uppe i mysiga Örebro:)

 

Puss på er<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye