2 saker som kommer att hända i mitt liv framöver!

1. Jag kommer att flytta ihop med min underbara vän Caroline Holzner! Det ska bli väldigt skönt att inte behöva bo ensam, Sen blir det en IKEA resa på Måndag:)

 

2. Jag funderar på att genomgå min förhoppningsvis sista ryggoperation ganska snart. Då behöver jag stöd, jäkligt mycket stöd faktiskt! hoppas ni alla är med mig och jag kommer att dokumentera varje dag från sjukhussängen här på bloggen! Så ni får följa mig även då:p

 

Det var det sistnämnda som jag skulle ta upp som jag skrev igår.

Fördelar+

x Jag blir rak och snygg

x Jag får mycket bättre hållning

x Jag får slappa ett tag och jag får pengar för det;)

x Jag får FRI tillgång på morfin:p

x Kläderna sitter MYCKET bättre!

x Jag blir ca 10 cm längre

x Jag kanske lever längre:p

x Jag behöver förbannat mycket stöd och det vet jag att jag har:)

Nackdelar-

x Jag kanske inte kan gå utan sitter i rullstol om 20 år om jag inte gör den nu.

x Det gör förbannat jävla ont!

x Dom kanske failar igen...

x Jag kan inte sitta som en hösäck i soffan som jag älskar!

 

Listan kan göras mycket längre och jag kommer nog fylla på den en del eftersom!

Som ni ser så är det mycket mer fördelar än nackdelar så jag har så gott som bestämt mig! Jag ska ringa ner till Sahlgrenska efter helgerna och meddela dom detta. Detta kommer att bli bra. Jag måste seriöst intala mig själv detta, ni får mer än gärna hjälpa mig!

 


Kommentarer
Postat av: Carro.W

Jag lovar att finnas där för dejj om du går igenom en operation igen <3 Och jag kan komma och hälsa på dig också =) hoppas att du gör den för din egna snull =) Tror de kommer bli väldigt bra för dej i slutändan =) Kram <3

2010-12-25 @ 13:40:36
Postat av: anna johansson

lycka till med framtida planer

2010-12-26 @ 00:48:15
Postat av: NATHALIE

hej ! kul att du nappade på mitt foruminlägg då jag letade efter nya bloggar. kika in ikväll och se vilka fem jag tyckte var mest intressanta. kanske blev det du ? Kram

2011-01-10 @ 15:58:16
URL: http://nathalieolsson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye