Vilken underbar människa!<3

Och jag pratar naturligtvis om Daniels mamma Anita! Hon förstår mig verkligen och önskar mig all lycka, hon är mitt bästa stöd och min trygghet just nu!

Älskar känslan man får av att man bara kan prata ut om allt och hon bara tar sig tid att lyssna, önskar verkligen att det fanns fler sånna personer i min närhet som jag kan känna fullständig trygghet till. För tillfället har jag tre stycken, ni är verkligen guld värda för mig och jag skulle verkligen inte klara vardagen utan er!

Ni vet vilka ni är!:)

 

Det har verkligen vart underbart här på min vistelse i Örebro men imorgon åker jag vidare på min resa genom Sverige, vet inte än vart det blir men det lutar åt att åka till Mattias Wiik:) Har inte träffat honom på flera månader så det ska bli underbart om det nu går vägen!

 

Anita, jag kommer verklige aldrig glömma dig och du har en speciell plats i mitt hjärta, du kommer alltid att finnas där som ett stöd till mig! Om det någon gång är något jag kan hjälpa dig med, så hör av dig! Inga problem, jag kommer upp till dig direkt om det skulle behövas!

 

Nu ska jag ta och ringa ett par samtal och sen blir det pang bom i bingen ;)

 

Puss på er!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye