Botemedel mot AIDS och random shit from the brain:P

Det var i vintras, vi åkte bil (Jag, Peo, Astrid och Fredric) från Östersund till Kall och då vart det tydligen AIDS-dagen och då pratade dom om det på radion och jag slänger ur mig: Ge fan i att knulla runt!! ingen sa ngt på ett par sekunder, sen sa fredric att det var jäkligt sant!

 

Jag tänker på dom i Afrika, där den mesta aidsen finns (iaf det man hör) kan man inte kastrera alla med aids? men då kan dom ju fortfarande knulla.. de va e kass idé zophye..  (Ibland blir jag lite schizofren XD) Men man tycker ju att dom borde fatta att AIDS är ärftligt och ge fan i att knulla!

Alla våldtäktsmän i Afrika borde kastreras! Så detta kan få ett slut!

 

//Zophye

 



 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye