Då har man äntligen ett fungerande internet igen! :)

Har fått låna farmors nu, Jag fick ju ett lånemodem under tiden dom reparerar mitt andra men datorn känner inte igen enheten tydligen.. Så nu har jag äntligen fungerande internet igen :D Underbart!

 

Idag har Mattias hjälpt mig i våffelboden och vi har haft massa skoj:) Har även tagit massa underbara bilder som kommer på smakprov här:)

Nästa utan motljus men det hade vert mycket snyggare om solen hade speglat sig ända fram till nedre kanten.

 

Hahaha mina bruna ben e till höger med fula myggbett på:/ och Mattias vita:P men e iaf stolt för halvbruna ben:P

 

Nu sitter jag o lyssnar på massa bugglåtar och blir så innihelvete sugen på att bugga häcken av mig:) Det är så kul och himla bra träning!

 

Har även börjat träna! Hör och häpna! Börjat springa och styrketräna:) hur underbart som helst! Min kondition ska va på topp efter denna sommaren!;D

 

Nu ska jag ta en springtur! klockan e ganska mycket men skit samma!:)

 

Puss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye