Har inte haft lust

Till att blogga ett tag nu. Det bara har vart så, jag vet inte varför.

Ikväll kommer Jesper till mig och jag ska visa honom den vackra naturen so finns här på underbara Sämsholm!:) Alla borde verkligen se detta underbara ställe innan man dör!

 

Här finns tid och plats att tänka och bara vara. Ingen som tjatar och ställer krav på en och man kan bara liksom chilla! Det är precis vad jag behöver just nu. Jag vet en till som behöver det. Jag vill att hon kommer hit i veckan så att vi bara kan ta ett snack om allt som vi finner lämpligt.

 

Sitter just nu utanför våffelboden och pratar med min underbara Anna:) Hon kommer på fredag<33

Då ska vi rida och bara ha det bra i helgen:)

Puss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye