Jag är ingen materialistisk stereotyp!

Jag vill inte va som alla andra! Den världen vi lever i är verkligen ett stereotypt skal!

Jag vill förändra, göra nåt stort, bli lycklig och till sist inte leva nåt fucking svenssonliv!

Jag har fått sån inspiration och energi av D.Dede så jag knappt kan sitta still utan jag vill göra nånting nu!

Innan jag dör så ska jag ha gjort en person till den lyckligaste i världen och det ska vara en person jag inte kan leva utan! Jag vill att den här personen är sig själv! Personligheten går före utsidan.

 

Jag vill leva i en omaterialistisk och ostereotyp värld, så skall det bli en dag och det vet jag!

Bryt dig loss och gör vad du vill är mitt råd till er kära läsare!

 

Puss på er<3

 


Kommentarer
Postat av: D.Dede

Heeeyooo =D yeees!

Har lagt upp om telepati nu, har du upplevt det nångång?



Kärlek

/ -D.

2010-07-08 @ 08:14:47
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye