Kvällen igår blev inte riktigt som man tänkt sig :)

Åkte till min underbara vän Anton och skulle umgås med han lite med en god middag och sen slutar det med att jag sitter här som ett jävla bakissvin!:P hahah

Ska snart ta och diska allt, han sa att jag inte behövde men jag vill ju göra något för att jag blev bjuden på allt:)
Några bilder kommer inte upp för dom blev så hemska:P

Vi blandade nåt jävligt gott faktiskt och jag kommer ihåg det!

Drink a´la Anton
x en skvätt vodka
x en skvätt bananlikör
x en halv skvätt curacau
x fyll upp med fanta
x en skvätt citron, så det blir surt:P
x Tillsätt is

SUPERGOTT!!!

Har kommit en ny xide som jag bara ääälskar strawberry/blackpepper hur underbart god som helst fast jävligt farlig, smakar som saft:P

Fast inget slår ägglikör och sprite:)

Det är faktiskt jävligt kul att bara vara två när man festar, bordena blir fulla av tomglas iallafall:P haha

Senare idag kommer världens bästa Anna och ska hjälpa mig nåra dagar då Hilda drar till Kalmar:)
Tennisturnering imorn på sämsholm så lär det bli ett jävla drag!:) Har ni inget annat för er så ta en sväng ut till mig:)

Puss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye