Torsdagstradition:P

Och vad är det som händer på torsdagar?

Jo, då lagar jag och Anton mat och umgås och snackar massa minnen!:) Helt underbart:)

I går blev det köttfärsås med massa grejer i och pasta. Hur gott som helst! Fan att vi inte skrev upp vad vi slängde i, men de kommer vi säkert ihåg nån gång:P

 

Sen har vi kommit fram till att vi måste byta dag för att det är helt ointressnat på tv:n på torsdagar!! Hmm Anton vad sägs om Tisdagar? Måste ta reda på vad som e på tv då:P ahaha

 

Tyvärr så hade jag inte med min kamera för den va urladdad men nu har det blitt ändring på det.:P

 

Gud vad jag vill festa, känner ett enormt behov av det! Umgås med vänner och bara leva livet:) helt underbart:)

 

Nä nu ska jag ta och göra ngt vettigt, vad vet jag inte, träna lie kanske:)

 

puss på er<3

 

 


Kommentarer
Postat av: Carro

Då är vi två!! Verkligen. Önskar man var stenrik så man kunde köpa hela sortimentet :P

2010-07-30 @ 20:53:39
URL: http://scenbloggen.com/carolines
Postat av: elin

SV: haha, tyckte det med ;D

2010-07-30 @ 22:47:34
URL: http://woodhacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye