Vilken jävla fest!!

Orkade inte lägga upp nåt igår, hade så mycket annat för mig såsom att förbereda o grejer:) Men nu kommer bilder från förfest och fest:)

 

Käkade pizza på Milan med några uddetorpare, här syns Linda och Sara:)

 

Jag och Anders, förfest hemma hos mig :p

 

Jag och Sanna, har en ny favoritdrink! Bananlikör och fruktsoda eller nåt annat groggvirke :p

 

Ett måste på alla fester med Malin inkluderad, en het diskussion mellan Malin och Anders om ngt helt (o)viktigt..

Jag och söta Victoria:)

 

Hmm, Magnus vad kollar du på va??! Hahahahh:P

 

Jag och Anton på Mangos:p

 

Jag och bästaste Caroline :)

 

Jonas, Victoria, Jag och Robert på Mangos:P

 

Hääärligt:)

 

Kram av sötaste Victoria:)

 

Ridande poliser vart det utanför också:)

 

V bara jag och Malin som va sugna på efterfest så vi satt o åt chips o salta pinnar o annat grejs:)

 

Härlig kväll iaf!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye