Jag vill vara någons..

Jag vill göra någon till den lyckligaste i världen genom att bara vara mig själv:)

Jag vill oxå vara med någon som kan göra mig till den lyckligaste i världen och jag vill att den här personen är sig själv! Jag trodde att jag hade hittat denna person men jag hade fel.

Jag vill bara släppa alla gamla tankar och låta nya komma in men det är inte lätt när allt är som det är..

Varför kan inte livet bara vara lätt? Jo, för då skulle man aldrig uppskatta uppgångar i livet..

Jag ska sluta leva en dag men innan denna dag så ska jag ha hunnit bli den lyckligaste i världen!

 

Nu fick jag tårar..skriver mer senare..

 

Puss på er<3


Kommentarer
Postat av: kenta

mycket fint, mvh kenta som bor i majas gammla lägenhet

2010-10-25 @ 03:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye