Midsommar på G!!

Och då blir det party i Vinninga med massa fölk:)

 

Idag var det sista kvällen på läger två och den avslutades med disco och kubb:)

Hanna, jag och Daniel stod och dansade och sjöng till massa abbalåtar...



Medans dom andra spelade kubb:)



Tog ett fint kort vid våran fina brygga som finns nedanför våffelboden, synd att den inte blev skarp:/



I´m the kubbmasteR!!



Qvick och Tove. (påminn mig om att köpa en ny kamera..)



En bild på ABBA-gänget får avsluta inlägget:) 


Imornkväll kommer bloggen att komma på två fötter igen, det har vart lite enfotat ett tag nu men imorn blir det full rulle igen och uppdateringar så det bara skriker om det:) 

 

På lägret finns en dövblind tjej och det är med två tolkar till henne så nu har jag lärt mig massor med teckenspråk! hur kul som helst! Jag tror att jag ska bli döv-blinds-tolk faktiskt! det verkar så himla kul men det tar 4 år, det kanske det är värt!:D

 

Nu ska jag ta och sova, men vi höres imornkväll!

 

Puss på er!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye