Midsommarafton!!

Idag blir det party på HÖG nivå men innan dess så ska jag och Hilda jobba i våffelboden 12-17. öppnar en timma tidigare eftersom vi stänger en timma tidigare, sen drar vi iväg till Skara och där blir det som sagt fest. Jag vet inte ännu vart vi hamnar senare men frågan är om jag ska ta med mig datorn.. hmm det får funderas på:P

 

Dagens outfit består av en snygg blommig kort kjol och bikiniöverdel än så länge, drar nog på mig ett snyggt linne också (orkar inte ta kort på min outfit today men ikväll blir det redigt med kort:P

 

Har också vart duktig och betalat mina räkningar:) Duktig flicka:P

 

Jag har också börjat flaga så inni på axlarma:( Det blir myyyyycket lotion på dom idag!:P

 

Nu ska jag gå in och käka frukost.

 

Puss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye