Nu kommer bilderna från lägret=)

Här kommer dom efterlängtade bilderna från läger 1!

 

Tove och Mona-lis på en mysig uteritt:)

 

Häråt bärde det av, på väg till sjön:)

 

En uteritt:)

 

En av deltagarna ramlade av igår och då får man bjuda på någonting;) hihi vi fickchokladmuffins med grädde och jordgubbar! Suupergott!

 

Söta Tove:)

 

Provade att ta kort in i kaminen och det blev coolt ju:P

 

Provade att fota med solen i ögonen och jag tycker jag klarar det riktigt bra faktiskt!;)

 

Stranden precis nedanför våffelstugan, sååå underbart!:)

 

 

Bjuder på denhär bilden:P Jag, Daniel och Vega:)

 

Alla som är här på lägret är hur underbara som helst och jag mår så jävla bra!=D

Ett undantag är att jag har bränt mig som fan men annars e det super!

 

Dagens kommentar:

Hanna sitter och berättar om våran svenskalärare karin som vi hade på uddetorp.

Hanna: - Är barn ett substantiv eller ett verb?

Karin: - Det är ju ett substantiv, för man kan ju inte göra barn? 

Jag kan ju säga att jag garvade så innihelvete i minst 10 min efteråt XD ahahhaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye