Skööönt väder!!

Hur underbart väder som helst ute! Hade vart rikitigt jävla underbart att bara ligga ute och steka idag men jag har ju ett jobb.. men jag kan ju steka melan kunderna hahah:P

 

Gårdagen bestod av jobb och en uteritt:) Jag på Vega och Gunilla på Minten, vi tog en helt underbar uteritt på Sämsholms underbara ridvägar:) Hahaha oj vad "underbart" det blev;)

Jag ska börja rida Vega mer regelbundet nu på sommaren, hon e supertjock:P fast hon har lite flås sen ridlägret och det e ju bra:P

 

Har även fått mejl från Buzzador, ska få prova en ljudboksapp från storytel:) Det ska bli riktigt spännande, bra att ha när man ligger i solen och steker:)

 

TjockisVega med Jenny på ryggen:) Ska få henne smalare under sommaren;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye