Trött och sliten...

Är jag just nu, har legat och vilat en stund efter lägeravslutningen. Tänkte att jag skulle ta en promenix sen i vackra sämsholm!:)

Nu är inte Vinninga säkert längre men kul ska vi ha i allafall!

 

Kommer lite bilder från veckans läger:)

 

Världens skönaste läger;) Linnea, Jag, Fredrik, Daniel Ulf och Hanna;) Undeerbart kul hade vi under denna vecka:)



Hur underbar person som helst! Hon har lärt mig riktigt mycket teckenspråk med hjälp av sin tolk:) så nu kan jag massor:D



Alex, Snöggaste egobilden EVER!!!!! ;)


Har aldrig garvat så mycket på en vecka som jag gjort på denna vecka alltså! Tack alla ledare och medlemmar för en underbar vecka på vackra sämsholm, Hoppas att vi ses nästa år igen!:)

 

Nu blir det promenix:)

Puss på er<3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye