Yttrandefrihet och Tryckfrihet!

Är jag jävligt glad över att vi har i sverige!

Det blev såklart lite missnöje över det jag skrev häromdagen om Malin och Rickard.

Men det här är min blogg och jag skriver tamejfan vad jag vill!

 

Iallafall Idag har jag vart och lämnat mina katter hos domhär tokstollarna:)

Jag och Ramona:) Har inte träffat henne på superlänge så det var trevligt att träffa min tokstolle igen:)

 

Och här e hennes galna morsa Maria, en riktigt skön prick:) Ska kanske åka med dom till Lysekil på Cruising i sommar:) Här har hon precis fått en rostagg i tummen eller ngt:P

 

Nu ska jag nog ta och äta ngt och sen ska jag göra mig klar för sängen:)

Sov så gott sötnosar och puss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye