Bilder från Ulricehamn!

Sorry att jag inte skrev nåt mer igår men det blev så att efter ulricehamn så åkte mattias på årsmöte i friluftsfrämjandet så då åkte jag t Anna och våldgästade henne och Emil:P han va en rolig filur!:P Där blev jag bjuden på tacos men jag orkade inte ens en taco, så Annas hund dixie käkade upp d som blev kvar:P

Nu över till ngt helt annat! nu kommer lite bilder från gårdagens skidåkning!


Jag och Jenny första åket i liften! Jag gjorde inte en enda vurpa igår:P


Farsan skulle stajla lite men han lyckades inte så bra men nästan x)


YAY! Se upp i backen!


LiftåkarN;)


Mina skidor är röda Blizzard:P Schnögga som fan;)


Sen blev syrran trött och strejkade mer skidåkning så jag fick åka själv nåra gånger till:/ verkligen supertråkit å åka skidor själv.. Nån som vill åka med mig o åka skidor?:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye