"Fest" i Lördags

Det var som så att vi skulle festa i helgen Jag, Älsklingen, Linda och Fredrik men så blev inte fallet:/

Började ganska lugnt med att vi såg melodifestivalen som var sådär bra iår, om dom kunde välja ut bättre låtar till nästa år så skulle jag bli glad:)
Sen så spelade vi lite kort men så började jag frysa och bli trött och det flimmrade lite framför ögonen (mina tecken på migrän) så de var ju inte så himla kul men jag är inte den som klagar så jag fortsatte lite till viket jag inte skulle gjort så jag fick en sjuhelsikes migränattack så jag bara låg där som en död i soffan..=(

Hata migrän!
Men detta får vi ta igen nån annan helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye