Förlåååt..

Att jag inte har skrivit ngt på två dagar men jag känner på mig att det här inlägget kommer bli ganska långt.
Vi kan börja med Torsdag.
lönedag för d flesta men inte för  mig:/ iaf så var jag och Anna i skövde och shoppade lite:)


Inne på Åhléns och provar brillor:P


Anna oxå:P


Jag köpte ett par skor på Stadium till mig och en lila skjorta till älsk.
Anna köpte massor av grejer:P typ 3 tröjor och en sjal på gina och ett par skor på Stadium.
Sen när vi kom hem så gick vi till ica och hämtade ut Annas paket med ännu mera kläder från haléns:)
Sen ringde vi efter älsk och sa att han fick köra hem oss till Anna och hämta älsks matta som Annas hund hade pissat ner. Sen satt Annas farsa (svempa) och älsk och tjöta skit i typ en timma.
sen vid typ halv sju blev vi hungriga och åkte till pizzeria viktoria och käkade.
Sen kl 7 så skulle vi träffa en ny hund vid namn mitri och han var en grand danois på 7 månader o han e större än mayas hund johnny, Här e en bild på Johnny men nån bild på Mitri har jag inte än:P

Om det är någon som undrar vilken ras det är så e d allt utom pudel och chihuahua:P en spansk blandning men jag tror att det är Podenco (en spansk jakthund) amerikansk bulldog och amstaff.

På torsdag kväll fick jag feber och började må illa så jag tog 2 ipren och gick in i en kokhet dusch vilket brukar hjälpa när jag har feber:) d funka ett tag men på morgonen efter mådde jag sämre och hade ont där mjälten sitter.. Ringde morsan vid 8 och frågade vad jag skulle göra, hon e ju trots allt utbildad undersköterska. hon sa att jag skulle ringa sjukvårdsupplysningen och be om råd. Då sa dom att jag skulle åka in till akuten på kss så dom fick kolla upp mig. Morsan fick ställa upp som sjuktaxi och det gick inte så sakta kan jag ju säga:P så vi satt där från klockan 10.42, kom in kvart i elva och satt inne på ett rum tils kl 2.. det va inte så jävla kul kan man säga. så fredagen spenderade jag på akuten och i älsklingens säng.

Lördag. Idag har det inte hänt så mkt än, älsklingen gjorde jättegoda våfflor när jag stod i duschen som en överaskningsfrukost:) Jättegulligt av han:) han e så himla underbar<3 
Jag vill partajja ikväll men först ska jag vara fyllechaffis åt älsk och sen ska vi tillbaka hem och sen vill jag ut o partajja i skara men jag får se hur jag mår:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Zophye